Norske Studenter

The following page is in Norwegian.

Flygerskolen er et Norsk- Ungarsk samarbeid. Vi tilbyr en unik pilotutdanning i Ungarn. Våre priser er under halv pris av norske skoler. Hos oss får du en skreddersydd, modulær pilot utdanning. Transport, bosted og utdanningsløp er personlig tilrettelagt.

Hele utdanningsløpet foregår i en rolig, liten by i Kalocsa Ungarn. Det går rimelige direktefly ifra Gardermoen til Budapest, reisen til og fra hjelper vi med.

Skolen har en av de største flåtene i Ungarn, på 18 fly. Flyskolen har operert i mange år, men aldri har utdanningen vært mer tilgjengelig og tilrettelagt slik den er nå.

Kontakt oss i dag, for mer informasjon! Vi er online også etter kontortid.

Ved å ta utdanning igjennom oss sørger vi for at du får en god kvalitetsutdanning med en norsk kontakt før, under og etter utdanningsløpet. Uten at det koster eksta!

IMG-5716.jpg

Hvor jobber piloter?

“I sivil luftfart arbeider de fleste piloter i flyselskaper som driver rutetrafikk og charterflyginger, både innenriks og utenriks. Andre er ansatt i selskaper som driver med flyfrakt, ambulansetjeneste, søk og redning, brannslokking, taxiflyging, flyfotografering og som flyintruktør.."

kilde: Utdanning.no